Torsdag den 23. februar 2017

Det meste af det jeg har lavet indtil nu, har været ret intuitivt. I dag har jeg nøje planlagt det, jeg ville lave - et selvportræt, men på en speciel måde.
Bunden er malet med sort og hvid akrylmaling med fingrene. Derefter har jeg tegnet en skitse (efter et fotografi) i en firkant midt på papiret. Firkanten malede jeg først helt hvid. Som det kan ses, har jeg sat malertape omkring.


Til sidst er ansigtet malet med sort og hvid.

Det endelige resultat
Det ligner såmænd meget godt, men det ses tydeligst på afstand og lidt fra en af siderne.

Akvarelpapir 300 g 12 x 16 cm

Akvarelpapiret, som jeg forberedte i går, er nu helt tørt og ser således ud. Jeg synes, det har fået en lækker struktur. Hvad der videre skal ske med det, må jeg lige tænke over.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar