Fredag den 24. februar 2017

Tilbage til det intuitive og tilfældige. Så ved jeg aldrig på forhånd, hvilket resultat der kommer ud af det.
Til bunden har jeg brugt turkis og grønturkis, som er malet på med fingrene. Herefter en mur-skabelon med sort, og rosa cirkler. Forneden har jeg limet noget fra en serviet på. Øverst 3 frimærker med dyr. Billedet er lakeret til sidst. (Farverne er ikke særlig gode på fotoet).


Akvarelpapir 300 g 12 x 16 cm

Jeg har delt mit store akvarelpapir i 4 og har siddet og kigget på alle 4 stykker, vendt og drejet dem for at finde den bedste måde at komme videre på. Til sidst besluttede jeg mig for at tegne katte på de 3 af stykkerne med sort posca-tusch. På det sidste stykke tegnede jeg en skitse af et ansigt, men med blyant, fordi jeg ikke er helt sikker på, om det skal være et ansigt eller noget andet. Jeg har en ide om, at baggrunden på alle 4 billeder skal være med til at fortælle en historie om det enkelte billede, men nu får vi se.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar